A Take-Two valban nagy irigysg trgya zleti krkben, hiszen olyan hatalmas, mr jl bejratott cmekkel rendelkeznek, mint a Grand Theft Auto, a Max Payne, a Red Dead vagy a BioShock. A cg azonban egyelre mg lvezi a fggetlensget, nem adja magt.
A tmban Karl Slatoff, a Take-Two egyik vezetje elmondta, hogy valjban a cg nagyon npszer clpontja a klnbz magn- s cges befektetknek, befektet csoportoknak. Mindez termszetesen annak ksznhet, hogy fantasztikus mennyisg bejratott franchise-zal rendelkeznek, elg, ha csak a GTA-ra, a BioShockra, a Red Deadre, a Serious Samre, a Max Payne-re s a Borderlandsre gondolunk, de a lista mg elg hossz.

"Mi gy hisszk, hogy egy szrakoztatipari cgben a legfontosabb, hogy franchise-okat ptsnk, s a mi hozzllsunk a franchise-ok ptshez mindig is az volt, hogy tripla A-kategris, minsgi termkeket ksztnk, s nem a mennyisgre megynk" - mondta Slatoff, aki bszkre arra, hogy a receptjk mkdik, s az ltaluk ltrehozott cmek genercirl genercira tovbb lnek s virulnak.
S habr Slatoff szerint a cg elg kvnatos a befektetk szmra, egyelre nem gondolkoznak azon, hogy megvljanak fggetlensgktl, szerintk ugyanis gy jelenleg nagyon jl mkdik a vllalat. A GTA IV megjelensekor az Electronic Arts prblta megvsrolni a Take-Two-t, m a dolog csfosan kudarcot vallott, s azta nem is hallottunk jabb ksrletrl.
Ezt is a Gk-rl msoltam!
|