Grand Theft Auto Histories
Menü
 
Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 
GTA IV

 
GTA V

http://gtaplace.hu/kepek/albumok/79/gta_4875_v_trailer_ss18.jpg

 

 
GTA Zenék
 
Szavazás
Bemutassam a legújabb GTA Histories oldalt?
Bemutassam a legújabb GTA Histories oldalt?

Igen
Nem
Szavazás állása
Lezárt szavazások
 
Chat
Név:

Üzenet:
:)) :) :@ :? :(( :o :D ;) 8o 8p 8) 8| :( :'( ;D :$
 
GTA V

http://gtaplace.hu/kepek/albumok/79/gta_868_v_trailer_ss48.jpg

 

http://gtaplace.hu/kepek/albumok/79/gta_6445_v_trailer_ss24.jpg

 
Blog Plusz
Friss bejegyzések
A blogban még nem található bejegyzés.
Friss hozzászólások
Még nincs hozzászólás.
Archívum
A blogban még nem található bejegyzés.
 
Zenék (GTA,Scarface)
Paul Engemann - Push It To The Limit

Powered by mp3skull.com
 
Kövess minket Facebookon is!
 
Az oldal reklám videója (készítette Luciborsó)

 
GTA III: Kérdések és válaszok - II. rész (9/11, Ghost Town, Dodo,...)
GTA III: Kérdések és válaszok - II. rész (9/11, Ghost Town, Dodo,...) : GTA III: Kérdések és válaszok - II. rész (9/11, Ghost Town, Dodo,...)

GTA III: Kérdések és válaszok - II. rész (9/11, Ghost Town, Dodo,...)

GtaPlace,Mr.Bock,  2012.01.08. 12:46

Nem egész egy hónapja, a Grand Theft Auto III: 10 Year Anniversary Edition megjelenésekor publikálta a Rockstar Games kérdések és válaszok cikkének első részét, melyben főleg a játék karaktereit illető kérdésekre feleltek, a ma közzétett második részben pedig a rejtélyes érdekességekre térnek ki. 

A hírbe ismét beágyaztak egy slidehsow-t, melyben a tervezett borítókat, logókat és egyéb marketing célra szánt érdekességeket tekinthetjük meg. A leírásokból kiderül, hogy a logó kezdetben a GTA2 emblémájához hasonlított, illetve a GTA3-hoz is készültek hasonló körözési poszterek, mint a Grand Theft Auto IV reklámidőszaka során, igaz ezekről megfeledkeztek, csak a régi iratok között bukkantak rájuk.


  • VBProject: Töröltetek néhány küldetést és egyéb dolgot 9/11 után?
  • gtaencyclopedia (Twitteren): Mennyire lett volna más a GTA III, ha nem történik meg 9/11?

"Körülbelül 1% lenne a különbség. Csak egy küldetést töröltünk, amely terrorizmusra utalt, illetve egyéb apróságokat kozmetikáztunk - járművek részleteit, néhány járőkelő beszólását, rádiópárbeszédek néhány sorát, stb. - a játék nem sokkal később jelent meg. A legnagyobb változás az amerikai verzió csomagolását érintette, ami átdolgozásra került egy új stílusúra, ami a védjegyünk lett - mivel az előző borítót, (amellyel Európában jelent meg), túlságosan durvának éreztük 9/11 után. A többi merész pletyka mulatságos, de lehetetlen lett volna ennyi mindent megoldani, ilyen rövid idő alatt."

  • CrazyNiko187: Van rá esély, hogy kiadjátok a GTA3-mat a 9/11 miatt tett változtatások nélkül?

"Nincs. Ahogy fentebb írtuk, tényleg nem módosítottunk sok dolgon - csak egyetlen küldetésen és máson, mint például felületi részleteket változtattunk, kozmetikáztunk."

  • Magic_Al: A játék csak 41 nappal 9/11 után lett kiadva. Köztudott, hogy az utolsó pillanatban változtattatok a játék egyes tartalmain, a sokkoló, érzelmes helyzet miatt, ami akkor volt. Néhány köztudott, például hogy a járőrkocsik eltérőbbek lettek a NYPD kocsiktól, de néhány nagyobb változtatás még nem lett tisztázva, mint hogy iskolabuszok és gyermekek voltak-e a játékban, amelyek el lettek távolítva, Liberty City-ben voltak-e ikertornyok, melyek helyére építkezés került, és hogy Donald Love meghalt-e amikor egy repülő csapódott be az épületébe, amelyen szintén módosítottatok úgy, hogy egyszerűen csak eltűnt. A nagyobb változtatások lehetetlennek tűnnek 41 nap alatt, tekintve hogy a Rockstar New York szószerint a "háborús övezetben" van, és idő kellett, hogy teszteljétek és fizikailag szállítsátok a játékot. Egyszer és mindenkorra, fel tudnátok sorolni az összes változtatást, ami 9/11 után történt, és elolszlatni a legnevetségesebb elképzeléseket erről?

"Amennyire vissza tudunk emlékezni, a változtatások listáját fentebb felsoroltuk - a többi dolog egyszerűen nonszensz."

 

  • tytiyuiyitytiy: A helyszín, ahol a játék elején a bankrablás volt, Liberty City, vagy más város része lett volna?

"Igen - Liberty City része lett volna."

  •  bcinvestor1: Vettetek ki egy "Jakota Island" nevű szigetet a játékból, amire végül "Ghost Town" néven utaltatok?

"Nem vettünk ki szigetet a játékból. Mindig is három lett volna. Úgy gondoljuk, amit az emberek "Ghost Town-nak" neveznek, csak az a kis terület, amelyet a bankrablásos jelenethez készítettünk a játék elején. Sosem volt neve, el akartuk zárni Liberty City térképétől, ezért megépítettük azt a néhány űrbe vezető utat, gondolván hogy senki sem találja meg. Észrevettük, hogy valaki készített egy módosítást, egy hidat amin most átkocsikázhatsz - elképesztő..."

 

  • Blazinbash: Képes lett volna a Dodo valaha is a levegőben maradni? Ne értsetek félre, a barátaim és én órákat szórakoztunk azzal, hogy ki tud a legmesszebb haladni, egy levágott szárnyú repülőben az óceánba ütközve.
  • CrazyNiko187: A Dodo mindig is a jelenlegi repülő lett volna, vagy a szárnyai csak 9/11 után lettek megcsonkítva?
  • Christobell46: Honnan jött, hogy a repülő a GTA3-ban nem tud repülni?

"Mert egy vezetős és lövöldözős játékot csináltunk - éppen ezért, mint az alapvető játékelemek kombinációja, nagyon, nagyon radikális döntés volt abban az időben.  A Dodo sosem repült volna valami sokat,  és biztosan nem 9/11 miatt - csak egy szórakozás volt, amellyel az emberek később őrültségeket műveltek,  kihasználva mindenféle hibát, hogy repülésre bírják."

 

  • BenDeR.: Az alagút Shoreside Vale-en, annyi sok spekuláció született róla. Úgy tűnik a nap 24 órájában le van zárva felújítási munkálatok miatt. Vezetett volna valahová eredetileg, vagy csak túl lusták a munkások azért, hogy befejezzék, ha-ha?!
  • Vortex94: Miért lett az állam északi részéhez vezető út lezárva Shoreside Vale szigetén?
  • CrazyNiko187: Az alagút Shoreside Vale-en csak dísznek van?

"Soha nem terveztünk semmit az alagút másik végére, csak játszadoztunk a lehetőségekkel, hogy úgy alkossuk meg a világot, mitha folytatódna a fizikai határok mentén. Ez valamiféle előretörés volt mindig is, hogy a világot olyanná tegyük számotokra, hogy úgy érezzétek egy valami nagyobb része.  Ez az alagút az egyik gyerekcipőben járó megoldás volt erre."

  • WolfRogers: Elrejtve a Grand Theft Auto III PC verziójában, menük és listázások vannak egy multplayerre, ami feltételezések szerint tervezve volt a Grand Theft Auto III-ba, ez mikor lett eltávolítva?

"Ugyan eljátszottunk a multiplayer gondolatával, de sosem jutottunk messzire. Abban az időben úgy döntöttük, hogy inkább Vice City-t csináljuk meg, minthogy egy nagyobb csapatott szenteljünk a multiplayerre, mert sosem gondoltuk, hogy igazán elég jó lenne. Mikor végül készítettünk egy multiplayer játékot, szerettük volna, ha szórakozásban és élményben riválisa lenne az egyjátékos módnak, és ez sokáig  lehetetlen volt."

 

  • tytiyuiyitytiy: Ki írta a járókelő párbeszédek "My mother is my sister." sorát?
  • jesse45: Hogy működik a "My mother is my sister."?

"Ha-ha - hogy őszinték legyünk, nem vagyunk benne biztosak - mindannyian, együtt dolgozunk ezeken a dolgokon - és sokan lehetségesek közülünk, csakhogy szaporítsuk a parasztos szórakozást."

  • Honnan jött ez a "fecskendezés" hang, amit egy gyalagoson áthajtva hallhatunk? Ez mindig is megnevettetett. 

"A járókelők fecskendezős hangja a cuppogó hangok kombinációjából jött létre, amelyet a Rockstar North audió tervezője, Allan Walker, élőben vett fel (A Rockstar North vezető zenei producere, Craig Conner úgy idézi fel, hogy egy gyümölcs szétzúzása egy nyers csirkén a vokális fülkében...), és ezután valamivel réteget adtak az SFX könyvtárunkba."

 

 

Balra: Egy korábbi kép megmutatja a buszt, ami később törölve lett, illetve Claude rajzfilmszerűbb stílusát. Jobbra: Egy kép a végleges PlayStation 2 verzió kiadásakor, 2001-ben.

  • Bruciesautos: Miért volt rajzfilmszerű a grafika a korai képeken?

"Mielőtt komolyabban elkezdtünk volna foglalkozni a játék készítésével, kipróbáltunk néhány kinézetet. Néhány ebből ki lett adva a fejlesztés közben. Eljátszottunk kicsit a rajzfilmszerű stílussal, de túlságosan lehúzta a játékot."

  • cannoman5: Igaz, hogy az Ammu-Nation eladó külseje és hangja Dan Houser-é?

"Nem, nem igaz. Igaz, hasonlít rá (de nem a hangja)."

  • Luc de Mooij (Facebookon): Milyen a cannoli a Marco´s Bistro-ban?

"Szörnyű! Állott mint a fene."

 

  • Jamie Press (Facebookon): Hogyan néznek ki a GTA játékok forgatókönyvei? Durván mennyi ideig tart megírni őket, és hogyan vannak kialakítva? Gondoltatok már rá, hogy kiadjátok egy GTA forgatókönyvét? Köszi. :) Nem bírok várni a GTA V-re!

"Hosszúak. Nagyon hosszúak. És úgy tűnik, minden egyes következő Grand Theft Auto epizódnál, nagyobb. Nézd meg az alábbi képet a GTA3 forgatókönyvéről, a GTA IV-é mellett, hogy érezd mire gondolunk."

 

 Balra: A Grand Theft Auto III eredeti története és küldetéseinek forgatókönyve. Jobbra: Hét évvel később - egy pillantás a terjedelmes Grand Theft Auto IV forgaatókönyvre.

Kapcsolódó linkek: GTA III: Kérdések és válaszok - I. rész (Claude és mások)

Ez a cikk a GTAPlace.hu weboldalról származik!

Szólj hozzá te is!
Név:
E-mail cím:
Amennyiben megadod az email-címedet, az elérhető lesz az oldalon a hozzászólásodnál.
Hozzászólás:
Azért, hogy ellenőrízhessük a hozzászólások valódiságát, kérjük írd be az alábbi képen látható szót. Ha nem tudod elolvasni, a frissítés ikonra kattintva kérhetsz másik képet.
Írd be a fenti szót: új CAPTCHA kérése
 
 
Még nincs hozzászólás.
 
Óra
 
Látogatok
Indulás: 2010-07-31
 

 
GTA V

http://gtaplace.hu/kepek/albumok/79/gta_2922_v_trailer_ss23.jpg

 

http://gtaplace.hu/kepek/albumok/79/gta_2854_v_trailer_ss26.jpg

 
Források

           ***Grand Theft Auto*** magazin

            www.youtube.com

                www.google.hu

                 www.gtaplace.hu

           www.gtahungary.hu

         www.Gamekapocs.hu

            www.Rockstargames.com

 

 

 

 

 
Az oldal Bannere

http://kep.psharing.com/579046.jpg

 
Kiemelt partnereink

(G-Portál)

 
Külső partnereink

(GTA Place)

(***Grand Theft Auto *** magazin)

http://kep.psharing.com/579129.jpg

(GTA 1-az egész Gta története! magazin)

Kattints a képre a teljes mérethez!

(Magyar Assassin's Creed Wiki)

(Assassin's Creed Ogi.hu)

 
Grand Theft Auto
 
GTA London 1961 +1969
 
Grand Theft Auto II
 
Grand Theft Auto III
 
GTA Vice City
 
GTA Advance
 
GTA San Andreas
 
GTA Liberty City Stories
 
GTA Vice City Stories
 
GTA IV & Episodes from Liberty City
 
GTA Chinatown Wars
 
Grand Theft Auto V
 
Kitalált GTA Történetek
 
Max Payne 3
 

GTA Histories v2.2 © 2010-2012 Magyarország


Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését! 0630/583-3168 Hívjon!    *****    A legfrissebb hírek a Super Mario világából és a legteljesebb adatbázis a Mario játékokról.Folyamatosan bõvülõ tartalom.    *****    Gigágá! Márton napján is gyertek a Mesetárba! Nemcsak libát, de kacsát is kaptok! Játsszatok velünk!    *****    A Nintendo a Nintendo Music-kal megint valami kiváló dolgot hozott létre! Alaposan nagyító alá vettem, az eredmény itt.    *****    Leanderek, Parfümök, Olajok, és Szépségápolási termékek! Használd a LEVI10 kupont és kapj 10% kedvezményt!Megnyitottunk    *****    Megjelent a Nintendo saját gyártású órája, a Nintendo Sound Clock Alarmo! Ha kíváncsi vagy, mit tud, itt olvashatsz róla    *****    Megnyílt a webáruházunk! Parfümök, Szépségápolási termékek, Olajok mind egy helyen! Nyitási akciók, siess mert limitált!    *****    Az általam legjobbnak vélt sportanimék listája itt olvasható. Top 10 Sportanime az Anime Odyssey-n!    *****    Pont ITT Pont MOST! Pont NEKED! Már fejlesztés alatt is szebbnél szebb képek! Ha gondolod gyere less be!    *****    Megnyílt a webáruházunk! NYITÁSI AKCIÓK! Tusfürdõ+Fogkrém+Sampon+Izzadásgátló+multifunkcionális balzsam most csak 4.490!    *****    Új mese a Mesetárban! Téged is vár, gyere bátran!    *****    Veterán anime rajongók egyik kedvence a Vadmacska kommandó. Retrospektív cikket olvashatsz róla az Anime Odyssey blogban    *****    Parfümök, Olajok, Párologtatók mind egy weboldalon! Siess mert nyitási AKCIÓNK nem sokáig tart! Nagy kedvezmények várnak    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését! 0630/583-3168 Hívjon!    *****    Aki érdeklõdik a horoszkópja után, az nem kíváncsi, hanem intelligens. Rendeld meg most és én segítek az értelmezésben!    *****    A Múzsa, egy gruppi élményei a színfalak mögött + napi agymenések és bölcseletek    *****    KARATE OKTATÁS *** kicsiknek és nagyoknak *** Budapest I. II. XII.kerületekben +36 70 779-55-77    *****    Augusztus 26-án Kutyák Világnapja! Gyertek a Mesetárba, és ünnepeljétek kutyás színezõkkel! Vau-vau!    *****    A horoszkóp elemzésed utáni érdeklõdés, nem kíváncsiság hanem intelligencia. Rendeld meg és nem fogod megbánni. Katt!!!    *****    Cikksorozatba kezdtem a PlayStation történelmérõl. Miért indult nehezen a Sony karrierje a konzoliparban?