Hogyan készült a Grand Theft Auto III?
GtaPlace,Mr.Bock, 2011.10.23. 13:10
Az IGN korábbi ígéretéhez híven az egész hetet a GTA III-nak szentelte, és ennek megfelelően megpróbált a kulisszatitkok mögé is betekinteni. A cikksorozat végére a Rockstar legrégebbi oszlopos tagjai is megszólaltak a sikerjáték történetéről.
A legfrissebb interjúban megszólal Jeremy Pope, a Rockstar akkori társproducere, Dan Houser és a rendezőként dolgozó Navid Khonsari is.
"Emlékszem, hogy Sam többször is azt kérdezte, 'Normálisak vagyunk? Fog ez működni?', és ezt nem csak úgy kérdezte, hanem tényleg kételkedett benne." — mondta Jeremy Pope az IGN-nek. Pope, aki most független játékproducer és tanácsadó, 2000 elején csatlakozott a Rockstarhoz a GTA III társproducereként. "Egy szürke, tömbökből álló várost néztünk. Még semmi nem kapott textúrát. Könnyű volt észrevenni a hatalmas lehetőséget, de senki sem volt zavarban."
A teljes cikk elolvasható az IGN.com-on angolul.
Ez a cikk a GTAPlace.hu weboldalról származik!
|