A Rockstar csapata nem zrja ki annak a lehetsgt, hogy egyszer filmet ksztsenek, de a munklatokat sajt maguk szeretnk elvgezni.

Annak ellenre, hogy rengeteg ember szvesen ltna egy GTA-filmet, a fejlesztk tovbbra sem blintanak r az tletre, az indok pedig Dan Houser szerint egyszer: nehz, s sok idbe telik egy j filmadaptcit kszteni, egy olyat, ami nem csak szimpln a pnzszerzsrl szl, k pedig egy tisztessges filmet akarnak letenni az asztalra.
„Gyakorlatilag az sszes jtk alapjn kszlt film borzaszt lett, a filmekbl adaptlt jtkok pedig egyszeren csak rosszak. Ez persze meg fog vltozni, de figyelembe vve, hogy a kznsg egyre kevsb fog lelkesedni az ilyen projektekrt, az kell legyen a cl, hogy ne minden csak a pnzrl szljon. Ha gy rzed, hogy a szellemi tulajdonnak univerzlis mondanivalja van, ami mkdhet egy msik mdiumban is, s nem csak gyorsan akarsz sok pnzt szerezni, akkor abba a tervbe mr rdemes ert fektetni. Tl gyakran fordul el azonban az, hogy a cl egy jtk, egy knyv, egy nekes vagy egy weblap sikernek meglovaglsa. ”
A Rockstar ms sokszor elgondolkodott egy mozifilm elksztsn, st 2008-ban majdnem meg is valsul egy GTA-adaptci Eminem fszereplsvel, m az utols pillanatban fstbe ment a terv. A gond valsznleg akkor is az volt, hogy a csapat sajt maga, vagy legalbb az ipar nagy tehetsgeivel szoros egyttmkdsben szeretn elkszteni az els filmjt.
„Sokszor fontolra vettk mr egy mozifilm elksztst, m mindig gy dntttk, hogy mgsem llunk neki a feladatnak. Szeretjk a filmeket, de a jtkokat is, s az utbbira koncentrlunk. De ha mgis belevgnnk egy filmbe, akkor szeretnnk azt mi magunk tet al hozni, vagy az ipar tehetsgeivel szoros egyttmkdsben, gy ha rosszul sl el a dolog, tudjuk, hogy mi hibztunk. Egy film ksztse persze sok idbe telik, egy jtk tisztessges megptse pedig szintn sokig tart, gy ha egy napon mgis filmet ksztnk, azt csak akkor, kezdjk el, ha talltunk egy j partnert s egy rdekes alapanyagot, de minderre mg nem volt idnk.”
|