Bár az elmúlt hónapokban minden konkurens játékfejlesztő leszólta a Team Bondi arcmimikáért felelős technológiáját, a Rockstar Games minden körülmények között kitart mellette a soron következő játékai esetében is - a GTA 5 is ezt használja majd, ez könnyen elképzelhető.
A Team Bondi fejese, Brendan McNamara azt nyilatkozta a PSM3 magazinnak, hogy a Rockstar erősen vizsgálja annak a lehetőségét, hogy az L.A. Noire-ban látott, megdöbbentő arcmozgásért felelős MotionScan technológia a stúdió következő játékaiban is helyet kaphat-e, beleértve a Grand Theft Auto 5-öt is. Nagyon úgy fest a helyzet, hogy valóban így lesz.
"Igen, azt hiszem, hogy ők minden játékukban szeretnék ezt" - mondta McNamara. Hatalmas játék az L.A. Noire, de a Grand Theft Auto hihetetlenül nagy, így minden felmerülő probléma is nagy gond lehet, figyelembe kell venni, hogy hány sor szöveg van benne és mennyi dialógust rögzítenek, valamint minden ehhez hasonló dolgot. Természetesen mi is szeretnénk, hogy igénybe vegyék a MotionScant, de ha úgy döntenek, hogy nem, mi mindenképp elfogadjuk a döntésüket."
Hozzáteszi: "A Rockstar hozza ezeket a határozatokat. A játékok szempontjából mindenképpen helyes döntésnek számítanak."
Bár mostanában nem volt eléggé rózsás a helyzet a Team Bondi és az anyacég között, ők is fejet hajtanak kenyéradójuk előtt.
Az a pletyka járja, hogy a nyári GamesComon nagy csinnadratta közepette bejelentik majd a GTA 5-öt, reméljük, tényleg fedik a valóságot a szóbeszédek. És mely játékokban valószínű a MotionScan még? A Max Payne 3-ban és a The Agentben.
Ezt is a Gamekapocs .hu-ról másoltam.
|