Br az elmlt hnapokban minden konkurens jtkfejleszt leszlta a Team Bondi arcmimikrt felels technolgijt, a Rockstar Games minden krlmnyek kztt kitart mellette a soron kvetkez jtkai esetben is - a GTA 5 is ezt hasznlja majd, ez knnyen elkpzelhet.
A Team Bondi fejese, Brendan McNamara azt nyilatkozta a PSM3 magazinnak, hogy a Rockstar ersen vizsglja annak a lehetsgt, hogy az L.A. Noire-ban ltott, megdbbent arcmozgsrt felels MotionScan technolgia a stdi kvetkez jtkaiban is helyet kaphat-e, belertve a Grand Theft Auto 5-t is. Nagyon gy fest a helyzet, hogy valban gy lesz.

"Igen, azt hiszem, hogy k minden jtkukban szeretnk ezt" - mondta McNamara. Hatalmas jtk az L.A. Noire, de a Grand Theft Auto hihetetlenl nagy, gy minden felmerl problma is nagy gond lehet, figyelembe kell venni, hogy hny sor szveg van benne s mennyi dialgust rgztenek, valamint minden ehhez hasonl dolgot. Termszetesen mi is szeretnnk, hogy ignybe vegyk a MotionScant, de ha gy dntenek, hogy nem, mi mindenkpp elfogadjuk a dntsket."
Hozzteszi: "A Rockstar hozza ezeket a hatrozatokat. A jtkok szempontjbl mindenkppen helyes dntsnek szmtanak."
Br mostanban nem volt elgg rzss a helyzet a Team Bondi s az anyacg kztt, k is fejet hajtanak kenyradjuk eltt.
Az a pletyka jrja, hogy a nyri GamesComon nagy csinnadratta kzepette bejelentik majd a GTA 5-t, remljk, tnyleg fedik a valsgot a szbeszdek. s mely jtkokban valszn a MotionScan mg? A Max Payne 3-ban s a The Agentben.
Ezt is a Gamekapocs .hu-rl msoltam.
|