Következő 10 cikk | Előző 10 cikk |
Dan Houser a Grand Theft Auto III-ról |
GtaPlace,Mr.Bock,IGN.com, |
2011.10.21. 20:59 |
Dan Houser, a Rockstar Games egyik alapítója, Sam Houser testvére nagyon ritkán ad interjúkat, ám az IGN.com-nak most kivételt tett a Grand Theft Auto III évfordulója alkalmából. A beszélgetésből sok érdekes, eddig nem ismert dolog is kiderül.
Lefordítottuk az egész interjút:
"IGN: Mikor jöttél rá, hogy a Grand Theft Auto III igazán nagy dobás lesz?
Dan Houser: Azt hiszem, 2000 végén, amikor már megvolt a pálya és mászkálni is lehetett rajta. Amikor elértük ezt a pontot, akkor lett biztos számunkra, hogy ebből jó is kisülhet, ha nem szúrjuk el a többit. Nem lehet úgy nekiállni, hogy "márpedig ez lesz a legnagyobb játék", de az akkori viszonyok szerint végül az is lett, hisszük vagy sem.
Soha nem akartunk mindenkinek megfelelni, csupán egy néhány embernek. Nem azt vártuk, hogy 15 milliót adjunk el belőle, hanem hogy jól sikerüljön. Azt vártuk, hogy valami olyat alkossunk meg, ami igazán jó lesz.
A kritikusok elismerően nyilatkoztak róla, de semmi több. Jó értékeléseket kapott, bár néhány nagy tiszteletnek örvendő magazin 10-ből 6 pontot adott neki.
IGN: Szemet szúrtak neked a negatív kritikák?
DH: Természetesen, mindig is. Nagyon komolyan vesszük ezt. Nagyon sok energiát fektetünk bele, és talán majdnem paranoiásak is vagyunk, mert nem túl nagy mennyiségben jelentettük meg. Aztán a Metal Gear Solid 2 kijött, és úgy gondoltuk, "oké, ennyi, három hétig a csúcson volt a játék, de vége."
A Metal Gear jó játék lett, de a GTA mögött hatalmas lendület volt. A Metal Gear egy hétig vezette a listákat, aztán ismét átvette a helyét a GTA. Volt egyfajta underground hatása, hogy egyre többen és többen beszélgettek róla. Január, február végére már folyamatos sikernek örvendett. Azt hiszem, ez volt az a pont, amikor rájöttünk, hogy oké, ez a játék feljebb lépett egy szintet.
|
|
Következő 10 cikk | Előző 10 cikk |
|