Max Payne 3 - Fegyver infók a GamesRadar interjújából
GtaPlace,Mr.Bock, 2012.01.18. 18:01
A rajongók és a sajtó már izgatottan várja Max Payne harmadik kalandját, s egyre több nyomtatott és online magazin teszteli le a játékot, vagy készít interjút valamelyik fejessel. Ezúttal a GamesRadar beszélgetett el kicsit Jeronimo Barrera-val, a Rockstar Games termékfejleszési osztályának alelnökével.
Rengeteg gyilokszerszámot láthattunk az eddig kiadott képeken és videókon. Az interjú során legfőképp a játékban lévő fegyverarzenálról próbáltak meg minél többet megtudni. Szóba került, hogy a fejlesztők keményen dolgoznak azon, hogy a legapróbb részletekre is odafigyeljenek minden játékuknál, ami a fegyverek terén annyit tesz, hogy rengeteg időt töltenek a fegyverek mechanikai oldalának, illetve az általuk keltett hatás megismerésével. Rengeteg brazil gyártmányú típust tanulmányoztak, de igyekeztek olyanokat választani, amelyek illenek az új helyszínhez és környezethez, ami Max-ot körülveszi majd. Barrera elmondta, hogy rengeteg fegyver és robbanóanyag áll majd a főhős rendelkezésére - persze nem mindegyik mindjárt a játék elején. Figyelembe vették, hogy a játékosok stílusa valamennyire eltérő, ezért széles választékot tárnak elénk, mindenféle gyilokszerszámból, köztük néhány klasszikusat Max kedvenceiből. Mivel a realitásra törekedtek, nem lesznek különleges, saját elképzelésű sci-fi fegyverek.
Az interjúból azt is megtudjuk, hogy Max egyszerre három fegyvert tud magával vinni. Azokból a fegyverekből, amelyeket csak egy kézzel tart, egyszerre kettőt is használhat - pisztolyok és gépfegyverek bármilyen kombinációjában -, illetve azkból, amelyek megtartásához mindkét kezére szüksége van, egyszerre egyet használhat. Ez többek között segített annak a légkörnek a megteremtésében is, amit az egyik Hong Kong-ban játszódó filmben, a Killer-ben láthatunk, amely bevallottan inspirálta a fejlesztőket a játék elkészítésénél. Sőt, az egyes fegyverek láthatóak lesznek Max-nél, függetlenül attól, hogy épp aktívan játszunk vagy egy bejátszást nézünk, valamint különböző animációkat készítettek az egyes újratöltésekhez és fegyverváltásokhoz. A játékos a legtöbb esetben maga választhatja meg, hogy melyik fegyverrel kényelmesebb harcolnia, illetve lesz néhány rész a történet során, amikor Max-nek egyedieket kell használnia.
Nincs olyan fegyver, ami az egész játékot meghatározná, mindegyik típusnak megvan a maga stílusa, funkciója - a pisztolyok megfelelőek a fejlövésekhez, a gépfegyverekkel - főleg ha a játékos egyszerre kettőt is használ - ellenségek csoportját szedhetjük le könnyen és gyorsan, a gépkarabélyokkal erősen visszaüthetünk, gyorsan elintézhetjük a célpontokat, vagy épp visszavonulásra kényszeríthetjük őket velük, a puskák esetében akár egy lövéssel több ellenfelet ölhetünk meg, vagy kiiktathatjuk azok egy nagyobb csoportját gránátvetővel. Hogy elegendő töltény áll-e rendelkezésünkre, az a játék aktuális részétől függ, van amikor rengeteg lesz belőle, ha új fegyvert veszünk fel, de előfordulnak majd olyan részek is, amikor limitálva lesz a lőszerek száma. Minden típushoz (pisztoly, gépfegyver, puska, stb.) egyedi töltényt készítettek, illetve azok hatása is egyedi lesz a lövések után, ahogy célba ér, beleértve a célpontra gyakorolt hatását, vagy hogy mekkora rést üt a falba. Azt is észrevehetjük majd, hogy a golyók különböző hatást gyakorlnak a különböző anyagokra (fa, üveg, stb.).
A teljes interjút angol nyelven itt olvashatjátok. Köszönjük Gaby86-nak, hogy jelezte a hírt.
Egyébként az eddig megjelent képek és videók alapján többek között a következő fegyvereket láthatjuk majd a játékban:
Pisztolyok: |
IMI/Magnum Research Desert Eagle Mark XIX, Taurus PT92 AFS, Glock 18C, M1911 |
Gépfegyverek: |
Ingram MAC-11, IMI Mini Uzi, HK94 (vélhetően) |
Gépkarabélyok: |
AK-47, IMBEL MD-97 LC, IMBEL FAL 7.62mm, Ruger Mini-14, FX-05 Xiuhcoatl |
Puskák: |
Sawed-Off Double Barrel Shotgun, Mossberg 590 Cruiser, Remington 870 (vélhetően) |
Mesterlövész fegyverek: |
Barrett M107 |
Ez a cikk a GTAPlace.hu weboldalról származik!
|